CSATLAKOZÁSI ŰRLAP

A kitöltése nem kötelez semmire, csupán a részletes tájékozódás és az együttműködés megkezdésének lehetőségét teremti meg.

Csatlakozz hozzánk!

Hogyan kapcsolódhatsz be a GEN21 Programba?

Az elmúlt évek tapasztalata alapján egyre nagyobb igény van az iskolák, pedagógusok, gyülekezetek, a szülők és maguk a gyermekek és fiatalok részéről arra a szemléletformálásra, tudásra, élményre, eszközrendszerre, amit a Szülőakadémia keretén belül fejlesztünk és kínálni tudunk – a lehetőségeink azonban korlátozottak. Ezért szeretnénk magunkat megsokszorozni.

A víziónk szerint…

– mi felkészítünk lelkes és elkötelezett pedagógusokat, szakembereket, akár szülőket, hogy a saját iskolájukban, intézményeikben, a saját településükön szülőakadémiákat indíthassanak,

– ehhez átadjuk a tudásunkat, az anyagainkat, a prezentációkat és előadási jegyzeteinket, meghívó plakátokat, és mindent, amink van vagy amit ezután fogunk kifejleszteni. Adunk személyes támogatást, tanácsadást, segítséget, bármit, amire még szükség lehet, és ami tőlünk telik.

– A partnereink továbbadják és tanítják a szülőket – és a Szülőakadémián résztvevő szülők is kapnak tőlünk olyan segédanyagokat, amelyekkel otthon a családban, a gyermekeikkel átbeszélgethetik ezeket a témákat.

– Mindennek a menedzseléséhez és adminisztrálásához biztosítjuk a megfelelő szakmai, technikai és jogi hátteret,

– rugalmas, alkalmazkodó, hatékony és barátságos keretek között.

A csatlakozás keretei

  • Bölcsődék és óvodák,
  • általános- és középiskolák,
  • művelődési házak,
  • fiatalokkal és/vagy a szüleikkel foglalkozó civil szervezetek, egyesületek,alapítványok
  • egyházi közösségek,
  • fiatalokkal foglalkozó (szak)intézmények,
  • klubok és közösségek számára kínáljuk a Szülőakadémiai rendszerünket.

Elsősorban intézményvezetők és döntéshozók jelentkezését várjuk, akik …

  • gyermekekkel és fiatalokkal foglalkoznak,
  • el tudnak érni leendő vagy gyakorló szülőket,
  • akiknek van a program iránt érdeklődő, a Szülőakadémia megszervezésére és megtartására alkalmas munkatársuk,
  • és szívesen biztosítanak helyszínt a Szülőakadémia számára.

Olyanok jelentkezését várjuk, akik megismerték (vagy készek megismerni) a Szülőakadémia programját, fontosnak tartják a generáció-fókuszú szemléletformálást, és erre alkalmasnak és hasznosnak tartják a GEN21 Program anyagait és eszközeit.

Azt javasoljuk, hogy személyesen nézzenek meg egy vagy több szülőakadémiai alkalmat azokon a helyszíneken, ahol tartjuk, és az alapján, ha tetszett, amit láttak és hallottak, töltsék ki a csatlakozási űrlapot, hogy elkezdhessünk beszélgetni a megvalósítás lehetőségeiről. Amennyiben ez a távolság vagy elfoglaltság miatt nem lehetséges, természetesen tudunk hozzáférést adni a streamelt előadásokhoz is.

Ahogy jeleztük, a Szülőakadémiához csatlakozóknak a megállapodás után felkészítő képzést tartunk, valamint minden anyagot, prezentációt biztosítunk.

A Szülőakadémia egységes díjazással, valamint központi regisztrációval és ügyintézéssel folyik, sem jogi, sem technikai szempontból nem praktikus, hogy helyileg és az alkalmakon történjen bármilyen pénzmozgás vagy számlaadás – ezt mi teljeskörűen intézzük, a résztvevőknek rajtunk keresztül kell regisztrálniuk a Szülőakadémiára.

Természetesen a Szülőakadémiák helyi szervezőit és előadóit tiszteletdíj illeti meg. A részvételi díjak jelentős részét mi továbbítjuk számukra, vagy az intézmény, vagy a konkrét szervezők/előadók részére. Ezzel tulajdonképpen kiegészítő bevételt tudunk felajánlani pedagógusok, szakemberek, lelkészek, magánszemélyek részére, akik egy társadalmilag fontos és szükséges feladatot végeznek a saját közösségeikben. Intézményi együttműködés esetén is arra törekszünk, hogy ezt a honoráriumot azok a személyek kaphassák meg, akik a Szülőakadémia szervezésével, lebonyolításával, megtartásával a gyakorlatban is fáradoznak.

Amennyiben érdekel ez a lehetőség, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot!

Töltsd ki az oldalsávban található űrlapot, és mi hamarosan jelentkezünk a további részletekkel, egyeztetésekkel kapcsolatban.

KÖSZÖNJÜK  BIZALMAT!