INFORMÁCIÓK SZERVEZŐKNEK
Segítség és támogatás a Szülőakadémia 2025. februárjában induló második sorozatának meghirdetéséhez
JAVASLATOK A MEGHIRDETÉSRE
Lehetséges hirdetési felületek:
- intézmény, gyülekezet honlapja
- Facebook oldal
- email címlista
- iskolák a szülőket tudják informálni emailben a Kréta rendszerén keresztül
- szülői értekezletek
- plakátok kihelyezése
- gyülekezetekben rendszeres hirdetés az istentiszteleteken
Akiket érdemes megszólítani és bevonni a Szülőakadémia meghirdetésében:
- szülők, akiket el tudunk érni
- helyi és környékbeli bölcsődék, óvodák, iskolák intézményvezetői és pedagógusai
- művelődési házak vezetői
- gyermekjóléti szolgálatok vezetői és szakemberei
- védőnők
- gyermekekkel, fiatalokkal foglalkozó civil szervezetek, szakmai fórumok vezetői
- gyülekezeti lelkészek, hittantanárok, ifjúsági vezetők
Ha vezetőket tudunk megszólítani, minden esetben kérjük, hogy a Szülőakadémiáról szóló információkat juttassák el azokhoz, akiket el tudnak érni a munkájuk, szolgálatuk során.
További szempontok és javaslatok:
- Mivel a Szülőakadémia regisztrációhoz kötött, ezért bárhol, bármilyen formában is hirdetitek meg, kérjük mindenhová írjátok ki a honlapunk címét: https://gen21.hu
- Letölthető egy éves tematika PDF-ben – ezt érdemes megküldeni emailben is
- A helyi és környékbeli intézményeket igyekezzük mi is megszólítani, de nektek helyben nagyobb esélyetek és lehetőségetek van erre
- A meghirdetésnél (emailben, facebookon, szóban) érdemes hangsúlyozni, hogy a regisztráció az egész családnak szól, akár havonta váltva, akár együttesen is részt lehet venni az alkalmakon – valamint nem baj, ha valamelyik alkalomról lemaradnak, mert minden hónapban automatikusan megküldjük minden résztvevőnek a havi előadás videóját, hanganyagát és prezentációját, így később bármikor be lehet pótolni online módon a kimaradt előadást.
Méltányossági részvétel
A Szülőakadémia bemutatásánál írtam arról, hogy ha valakinek problémát okoz a részvételi díj befizetése, de szeretne részt venni, ezt jelezheti nálam is, illetve nálatok, helyi szervezőnél is. Ha nálatok jelentkeznek, kérlek a nevét és emailcímét írjátok meg nekem emailben, hogy fel tudjam venni őt a Szülőakadémia levelező listájára, és így megkaphassa a havi alkalmak előtti emlékeztető emailt, valamint a havonként megküldött videós/prezentációs linkeket tartalmazó emailt is.
Plakátok és bannerek
Plakát – a szóládi plakát képfájlja van kitéve, hogy meg lehessen nézni a plakáttervet, a többi helyszín dátummal / helyszínnel testreszabott verzióját pedig alatta link alapján le lehet tölteni. A plakát A3-as formátumban van tervezve PDF-ben, illetve egy JPG formátumú kép is letölthető minden helyszínnél, hogy a közösségi médiába, honlapra is ki lehessen tenni.
Email sablon
A Szülőakadémia indulásáról én is szoktam kiküldeni egy tájékoztató emailt a helyi és környékbeli intézményvezetőknek.
Itt megosztom az email szövegét mintaként, használjátok szabadon és kreatívan, ha ez segítséget jelent – akár átírva, szerkesztve, csak egyes részeit használva, ahogy szeretnétek. (Egy az egyben ne küldjétek tovább, mert a helyszínre vonatkozó információk nincsenek kitöltve a levélben – azt bele kell írni!)
Akár szülőknek, családoknak is használható a sablon, de akkor alaposabban át kell írni!
Havi program bannerek
A képekre kattintva letölthetők!
Ezeket érdemes minden hónapban, akár többször is kitenni az intézmény facebook oldalára, honlapjára, minden internetes felületre, amivel rendelkezünk.
Mivel a bannerek nem tartalmaznak helyszíneket és dátumokat, így azt a képek alá bejegyzésben, szövegesen írjuk mindig hozzá, hogy egyértelmű legyen – akár a honlapunkról bemásolva az adott alkalom részletes ismertetőjét is, ami a Részletes tematika oldalon elérhető.
Ide fogjuk feltölteni az elkövetkező bannereket is, illetve azokat minden hónapban meg fogom küldeni a szervezőknek emailben is.